Novo Novosti o COVID-19, pogledajte ...

Odluka o poništenju postupka javne nabavke-Rekonstrukcija pomoćnih objekata

JAVNA USTANOVA DOM  ZDRAVLJA BUGOJNO

Broj: 01/1-3795

Bugojno,  22.08.2024.godine

 

           Na osnovu člana 69 stav (2) tačka d) i  člana 70 stav 1., 4. i 6. Zakona o javnim nabavkama («Službeni glasnik BiH»39/14, 59/22, 50/24), na Preporuku Komisije za javne nabavke, u postupku javne nabavke,  direktor Javne ustanove Dom zdravlja Bugojno, kao ugovorni organ, donosi

 

O   D   L   U   K U o poništenju postupka javne nabavke

                                                          

1.Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj:01/1-3790 od 21.08.2024.     godine i u skladu sa članom 69.stav (2) tačka d) poništava se postupak javne nabavke radova »Rekonstrukacija pomoćnih objekata » jerjedina ponuda koja je primljena u postupku nije prihvatljiva.

2.Ova odluka će se objaviti na web stranici Javne ustanove Dom zdravlja Bugojno, istovremeno s upućivanjem ponudjaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 70.stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

3.Ova odluka dostavlja se ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71.stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

O b r a z l o ž e n j e

 

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom Upravnog odbora o pokretanju postupka javne nabavke broj: 01/1-3149 od 09.07.2024.godine.            

Javna nabavka je provedena  putem otvorenog postupka javne nabavke.

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je160.000,00   KM.

Obavještenje o nabavci objavljeno je na Portalu javnih nabavki pod brojem : 444-1-3-20-3-23/24 dana 23.07.2024.godine 

Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom  broj: 01/1-3.300 od 16.07.2024.godine.       

Komisija za javnu nabavku dostavila je Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda sa preporukom za poništenje postupka, broj:01/1-3790 od 21.08.2024.godine.

 

U zapisniku je utvrdjeno slijedeće:

-da je blagovremeno pristigla 1 (jedna) ponuda  i to :

 1. „INGRUP“Vrbaska bb, Gornji Vakuf-Uskoplje, ponuda je zaprimljena u Javnoj ustanovi Dom zdravlja Bugojno pod brojem:01/1-3642 dana 13.08.2024.godine.

-da ponuda ne ispunjava uslove propisane tenderskom dokumentacijom.

 Tenderskom dokumentacijom broj:01/1-3397 od 23.07.2024.godine   u dijelu: USLOVI ZA KVALIFIKACIJU,  2.Ostali uslovi za kvalifikaciju, Ekonomsko-finansijska sposobnost iz člana 47 Zakona je navedeno:

U skladu sa članom 47 Zakona ekonomsko-finansijska sposobnost ponuda će biti odbačena ako dobavljač ne ispuni slijedeće minimalne uslove:

-da je glavni transakcijski račun ponudjača nije bio blokiran u posljednjih šest mjeseci

Ponudjač je u svrhu dokazivanja ekonomsko-finansijske sposobnosti dužan dostaviti Potvrdu koju izdaje banka ponudjača ili druga finansijska institucija,u skladu sa pozitivnim propisima,a kojom će dokazati ispunjenje navedenog uslova da transakcijski račun nije blokiran u zadnja 6 mjeseca.

Potvrda se dostavlja kao obična kopija sa Izjavom iz člana 47 Zakona.

Ponuđač «INGRUP»,Gornji Vakuf -Uskoplje nije dostavio potvrdu da glavni transakcijski račun nije bio blokiran u zadnjih 6 mjeseci.

Dalje u tenderskoj dokumentaciji u dijelu: Tehnička i profesionalna sposobnost iz člana 51 Zakona navodi se:

 

U skladu sa čl.48. i 51. Zakona-tehnička i profesionalna sposobnost-ponudjač treba da ispunjava sljedeće uslove:

a) da ponudjač ima izvršena najmanje tri ugovora u iznosu procjenjene vrijednosti ove nabavke, u posljednjih pet godina ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je kandidat-ponudjač registrovan odnosno počeo s radom prije manje od pet godina

Dokaz:

-Ovjeren i potpisan spisak izvršenih ugovora koji sačinjava sam ponudjač na svom memorandumu

-Ovjerena i potpisana potvrda, za tri ugovora, koju daje druga ugovorna strana o realizaciji ugovora.U slučaju da se takva potvrda koju daje takva ugovorna strana ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ,vrijedi Izjava privrednog subjekta o uredno izvršenim ugovorima, uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takva ponuda osigura.  Potvrda o uredno izvršenim ugovorima mora sadržavati sljedeće podatke:naziv i sjedište ugovornih organa ili privrednih subjekata, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja ugovora i navode o uredno izvršenim ugovorima.

Ponuđač «INGRUP»,Gornji Vakuf -Uskoplje nije dostavio spisak izvršenih ugovora niti potvrde o realizaciji.

 

Također izjave iz člana 45. i 52. nisu bile ovjerene kod nadležnog organa.

Član 57. ZJN propisuje da se u postupku javne nabavke ponuđač pridržava zahtjeva i uslova iz tenderske dokumentacije.

Dalje u članu 58. stav (1) alineja d) ZJN se navodi da svaka ponuda obavezno sadrži dokaze o finansijskoj, tehničkoj i profesionalnoj sposobnosti prema zahtjevima iz tenderske dokumentacije.

U tenderskoj dokumentaciji je navedeno da se pri pripremi ponude ponuđač mora pridržavati zahtjeva i uslova iz tenderske dokumentacije, stoga Komisija konstatuje da ponuđač INGRUP doo Gornji Vakuf-Uskoplje nije dostavio dokaze o ispunjavanju ekonomske i finansijske, te tehničke i profesionalne  sposobnosti kako je traženo tenderskom dokumentacijom zbog čega se ponuda smatra nekvalifikovanom.

Zbog svega navedenog ponuda ponuđača

INGRUP doo Gornji Vakuf-Uskoplje se odbacuje u skladu sa članom 68.stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama («Sl. glasnik BiH» broj: 39/14, 59/22) jer nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je preporuka o poništenju postupka nabavke data  u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.

Uzimajući u obzir sve činjenice  direktor nije našao razloge koji bi bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije.

Iz svega navedenog, primjenom člana 69. stav (2) tačka d) odlučeno ja kao u članu 1. ove Odluke.

 

Pouka o pravnom lijeku: Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u roku od 10 dana od dana prijema ove odluke. Žalba se podnosi putem ugovornog organa u najmanje tri primjerka.

 

 

                                                                                                                     Direktorica

-———————

                                                                                                      Prim dr Strukar Irhada

 

Dostaviti:

1.Ponudjači

2.Računovodstvo

3.Arhiva javne nabavke

Povezane vijesti