Novo Novosti o COVID-19, pogledajte ...

Odluka o izboru ponuđača i dodjeli ugovora - Sanacija i adaptacija prostora atrija I faza

JAVNA USTANOVA DOM  ZDRAVLJA BUGOJNO

Broj: 01/1-3807

Bugojno,  23.08.2024.godine

 

           Na osnovu člana 64 stav (1) b, člana 67 i  člana 70 stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama («Službeni glasnik BiH»39/14, 59/22, 50/24)  na Preporuku Komisije za javne nabavke, u postupku javne nabavke,  direktor Javne ustanove Dom zdravlja Bugojno, kao ugovorni organ, donosi

 

 

O   D   L   U   K U o izboru najpovoljnijeg ponuđača i dodjeli ugovora

                                                          

1.Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj:01/1-3806 od 22.08.2024.     godine i ugovor za javnu nabavku » Sanacija i adaptacija prostora atrija-I faza» dodjeljuje se ponudjaču:

 «DEMETRA» doo Čelinac, Cara Lazara bb, 78 240 Čelinac za ponudjenu cijenu

183.900,00 KM bez PDV.

Ponuda broj: 28-833/24 od 13.08.2024.godine zaprimljena u Javnoj ustanovi Dom zdravlja Bugojno dana:15.08.2024.godine pod brojem: 01/1-3685

2. Prijedlog ugovora o nabavci dostavit će se na potpis izabranom ponudjaču shodno članu 98. tačka 5. Zakona o javnim nabavkama.                                         

 

3.Ova odluka će se objaviti na web stranici Javne ustanove Dom zdravlja Bugojno, istovremeno s upućivanjem ponudjačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70.stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

4.Ova odluka dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71.stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

O b r a z l o ž e n j e

 

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj:01/1-3148 od 09.07.2024.godine.

Javna nabavka je provedena  putem otvorenog postupka javne nabavke.

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je185.000,00   KM.

Obavještenje o nabavci objavljeno je na Portalu javnih nabavki pod brojem : 444-1-3-21-3-24/24 ,objavljeno dana 26.07.2024.godine.

Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom  broj: 01/1-3299 od 16.07.2024.godine.       

Komisija za javnu nabavku dostavila je Zapisnik o pregledu i ocjenu ponuda sa preporukom za izbor najpovoljnijeg ponudjača broj:01/1-3806 od 22.08.2024.      godine, kao Izvještaj o radu.

 

Utvrdjeno je slijedeće:

 

-da je ukupan broj blagovremeno pristiglih ponuda 1 i to :

 

- «DEMETRA» doo Čelinac

 

-da  ponuda ponuđača «DEMETRA» doo Čelinac ispunjava kvalifikacione i tehničke uslove tražene tenderskom dokumentacijom,te da je kao takva prihvatljiva.

 

- da je data preporuka za odabir  jedine prihvatljive  ponude:

«DEMETRA» doo Čelinac sa ponuđenom cijenom od 183.900,00 KM bez PDV

 

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalificiranosti ponudjača shodno kriterijima iz Tenderske dokumentaciji.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor ponudjača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskoj dokumentaciji, i da nije bilo nepravilnosti koje bi bile osnov za neprihavtanje preporuke  Komisije za javne nabavke.

Izabrani ponudjač je izabran kao jedini i koji ispunjava sve kvalifikacione uslove tražene tenderskom dokumentacijom i ispunjava zahtjeve u pogledu predmeta nabavke i tehničke specifikacije.       

 

Iz navedenih razloga donesena je Odluka kao u dispozitivu.

 

 

Pouka o pravnom lijeku: Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u roku od 10 dana od dana prijema ove odluke. Žalba se podnosi putem ugovornog organa u najmanje tri primjerka.

 

                                                                                                                    Direktorica

-———————

                                                                                                      Prim dr Strukar Irhada

Dostaviti:

1.Ponuđači

2.Računovodstvo

3.Arhiva javne nabavke

Povezane vijesti